BISSELL: Lata współpracy w digitalu – korzyści dla klienta?
BISSELL is a global brand specializing in homecare business, mainly providing wet cleaners and other devices that keep home clean.
TAYMA: Jak zwiększyliśmy konwersje w sklepie internetowym
Skuteczne i profesjonalne kampanie z dobrymi wynikami (ROAS, ruch, ponowne zakupy) to tylko jeden z elementów prowadzących do wzrostu biznesu.
BRAUN: Jak wykorzystać trendy w Social Media dopasowując je do stylu poważnej marki?
Pokutuje przekonanie, że marki bardziej dostojne, przywiązane do stonowanej komunikacji, nie mają przestrzeni do zabawy nowymi formatami dostarczanych przez platformy typu Instagram czy Tik Tok. Podobne założenie dotyczy też korzystania z wzrastających trendów.
ORBICO: Multisklep
Naszym zadaniem była integracja trzech różnych sklepów (z odrębnymi pracownikami, systemami, logistyką) w jeden sprawnie działający e-commerce. Zależało nam też na utrzymaniu świetnej relacji koszt-efekt (wysoka jakość oraz niskie koszty dzięki znajdowaniu i eksploatacji sprytnych rozwiązań podczas kodowania).
BRAUN: 10 ZASAD DESIGNU
Markę Braun cechuje wyrazista identyfikacja wizualna i ścisłe wytyczne brandbooka. Kiedy zlecono nam stworzenie organicznych treści o produktach Braun dla jego Instagrama, zależało nam na tym, by stworzyć coś unikatowego.
Braun współpraca z Brzytwa Mać – więcej niż wideo
Eksperci z Brzytwa Mać zaprezentowali trzy urządzenia, tworząc trzy odmienne materiały przekazujące jedną treść: Z Braun możesz zadbać o siebie jak chcesz, kiedy chcesz.
Braun
Firma Braun, to ceniony producent m.in. golarek i urządzeń do stylizacji włosów, przykładający wielką wagę do designu. Naszym zadaniem było opracowanie i wdrożenie oryginalnego rozwiązania ekspozycyjnego typu in-store.
Sodastream
Intensywna praca nad budową świadomości i popularności marki przyniosła efekty, a my dostaliśmy zielone światło na mocniejszą promocję e-commerce SodaStream.
Oral-B
Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na poziomie oczu doskonale skupia uwagę przechodniów i pasażerów.
Bodydry
Przygotowaliśmy kompleksowy pakiet zasobów do kampanii uświadamiającej, w tym zdjecia, landing page i wideo.