Solarsil

Firma Solarsil stawia sobie jasny cel: wnieść w rozwijający się polski rynek fotowoltaiki nową jakość płynącą z doświadczenia i wiedzy właściciela

Solarsil

Solarsil is a company with a clear goal: to bring quality into the young Polish photovoltaics market, based on the owner’s experience and knowledge. Convincing us was fairly easy but our goal was to translate these values into effective brand image.

Activate

Celem było zbudowanie kompleksowej i przystępnej strony internetowej, która będzie informować o projekcie badawczym ACTIVATE.

Braun

Zaplanowano opracowanie i wdrożenie oryginalnego rozwiązania ekspozycyjnego typu in-store.

Bodydry

Przygotowaliśmy kompleksowy pakiet zasobów do kampanii uświadamiającej, w tym zdjecia, landing page i wideo.

Sodastream

Intensywna praca nad budową świadomości i popularności marki przyniosła efekty, a my dostaliśmy zielone światło na mocniejszą promocję e-commerce SodaStream.

Oral-B

Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na poziomie oczu doskonale skupia uwagę przechodniów i pasażerów.

Sodastream

Our intense effort directed at building brand awareness paid off and we were greenlighted for stronger promotion of SodaStream’s brand own e-commerce.

Oral-B

Dynamic eye-level message perfectly focuses pedestrian and traveler attention.

Bodydry

We prepared a comprehensive asset package for the awareness campaign, including images, landing pages and video.