ORBICO: Multisklep

Naszym zadaniem była integracja trzech różnych sklepów (z odrębnymi pracownikami, systemami, logistyką) w jeden sprawnie działający e-commerce. Zależało nam też na utrzymaniu świetnej relacji koszt-efekt (wysoka jakość oraz niskie koszty dzięki znajdowaniu i eksploatacji sprytnych rozwiązań podczas kodowania).

BRAUN: 10 ZASAD DESIGNU

Markę Braun cechuje wyrazista identyfikacja wizualna i ścisłe wytyczne brandbooka. Kiedy zlecono nam stworzenie organicznych treści o produktach Braun dla jego Instagrama, zależało nam na tym, by stworzyć coś unikatowego.

Braun

Firma Braun, to ceniony producent m.in. golarek i urządzeń do stylizacji włosów, przykładający wielką wagę do designu. Naszym zadaniem było opracowanie i wdrożenie oryginalnego rozwiązania ekspozycyjnego typu in-store.

Sodastream

Intensywna praca nad budową świadomości i popularności marki przyniosła efekty, a my dostaliśmy zielone światło na mocniejszą promocję e-commerce SodaStream.

Oral-B

Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na poziomie oczu doskonale skupia uwagę przechodniów i pasażerów.

Bodydry

Przygotowaliśmy kompleksowy pakiet zasobów do kampanii uświadamiającej, w tym zdjecia, landing page i wideo.