CASE 1

lift & learn

CASE 2

Braun: współpraca z Brzytwa Mać
– więcej niż wideo

CASE 3

Braun: 10 zasad designu
– ekspozycja produktu na IG

CASE 4

Jak wykorzystać trendy w SM?

BRAUN: JAK WYKORZYSTAĆ TRENDY W SOCIAL MEDIA DOPASOWUJĄC JE DO STYLU POWAŻNEJ MARKI?

Nowe formaty i trendy

Pokutuje przekonanie, że marki bardziej dostojne, przywiązane do stonowanej komunikacji, nie mają przestrzeni do zabawy nowymi formatami dostarczanych przez platformy typu Instagram czy Tik Tok. 

Podobne założenie dotyczy też korzystania z wzrastających trendów.
Co znajdziesz w tekście?
Dwa konkretne przykłady jak wykorzystaliśmy nowinki na potrzeby kanału Breaun Beauty Polska.

Przykład #1 Współpraca z “Silver Influencerką” Elwirą
Nie baliśmy się zaproponować współpracy z niesamowitą Elwirą. Cel? Pokazanie, że produkty Braun są dla każdego niezależnie od wieku. Pierwszym krokiem było wyszukiwanie właściwej osoby. Chcieliśmy działać z Elwira, gdyż na profilu IG jest:

autentyczna

komunikatywna - często odpowiada na komentarze fanów,

popularna wśród grup, które często są pomijane w komunikatach reklamowych.

Part of content planner&report
Przykład #2 Jak rozkręcić Instagramowe rolki (reels)?

Reelsy stały się odpowiedzią Meta na rosnące znaczenie Tik Toka.

Nowy format wsparty algorytmem szybko stał się popularny. Użytkownicy mediów społecznościowych uwielbiają krótkie filmy, a platformy pompują ich zasięgi (co jest częstym zjawiskiem przy nowych formach postów udostępnianych przez Meta i innych).
Chcąc skorzystać z wzbierającej fali:

  • przygotowaliśmy harmonogram planowanych treści na kolejne trzy miesiące,
  • dopasowaliśmy odpowiednich Influencerów,
  • ustaliliśmy formuły współpracy,
  • planowaliśmy i raportowaliśmy działania w czasie rzeczywistym.
Między wytycznymi a spontanicznością

Proces pracy nad Influence Marketingiem w BW Concept to:

pierwszy kontakt i zbadanie czy znajdujemy wspólny język,

konsultacje dotyczące ogólnego pomysłu na reelsa i wymiana istotnych informacji,

zarządzanie projektem – planowanie terminów, spisanie umowy itd.

W tej kampanii współpracowaliśmy z 9 Influencerami. Przykład jednego z reelsów:

Przykładowo: na początku współpracy z Klaudią poinformowaliśmy ją, że chcemy opublikować reelsa w okolicy Bożego Narodzenia.

Zawsze zależy nam na unikatowych i autentycznych treściach, dlatego prosimy Influencerów o przygotowanie materiału pasującego do ich stylu. Autentyczne materiały z poszanowaniem dla wartości marki to najlepsze co można zrobić. Jak widać w kolejnych przykładach:

  • tomektorres  
  • klaudia_cukierpuder

Znalezienie złotego środka to tylko kwestia balansu między dokładnością briefa a kreatywnością Influencera 🙂

sprawdź więcej od BRAUN

CASE 1

lift & learn

CASE 2

Braun: współpraca z Brzytwa Mać
– więcej niż wideo

CASE 3

Braun: 10 zasad designu
– ekspozycja produktu na IG

CASE 4

Jak wykorzystać trendy w SM?

case studies

ORBICO: Multisklep

Naszym zadaniem była integracja trzech różnych sklepów (z odrębnymi pracownikami, systemami, logistyką) w jeden sprawnie działający e-commerce. Zależało nam też...

BRAUN: 10 ZASAD DESIGNU

Markę Braun cechuje wyrazista identyfikacja wizualna i ścisłe wytyczne brandbooka. Kiedy zlecono nam stworzenie organicznych treści o produktach Braun dla...

Braun

Firma Braun, to ceniony producent m.in. golarek i urządzeń do stylizacji włosów, przykładający wielką wagę do designu. Naszym zadaniem było...

Sodastream

Intensywna praca nad budową świadomości i popularności marki przyniosła efekty, a my dostaliśmy zielone światło na mocniejszą promocję e-commerce SodaStream.

Oral-B

Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na...

Bodydry

Przygotowaliśmy kompleksowy pakiet zasobów do kampanii uświadamiającej, w tym zdjecia, landing page i wideo.