CASE 1
lift & learn
CASE 2
Braun: współpraca z Brzytwa Mać
– więcej niż wideo
CASE 3
Braun: 10 zasad designu
– ekspozycja produktu na IG
CASE 4
Jak wykorzystać trendy w SM?
BRAUN: JAK WYKORZYSTAĆ TRENDY W SOCIAL MEDIA DOPASOWUJĄC JE DO STYLU POWAŻNEJ MARKI?
Pokutuje przekonanie, że marki bardziej dostojne, przywiązane do stonowanej komunikacji, nie mają przestrzeni do zabawy nowymi formatami dostarczanych przez platformy typu Instagram czy Tik Tok.
Podobne założenie dotyczy też korzystania z wzrastających trendów.
Co znajdziesz w tekście?
Dwa konkretne przykłady jak wykorzystaliśmy nowinki na potrzeby kanału Breaun Beauty Polska.

autentyczna

komunikatywna - często odpowiada na komentarze fanów,

popularna wśród grup, które często są pomijane w komunikatach reklamowych.

Reelsy stały się odpowiedzią Meta na rosnące znaczenie Tik Toka.
Nowy format wsparty algorytmem szybko stał się popularny. Użytkownicy mediów społecznościowych uwielbiają krótkie filmy, a platformy pompują ich zasięgi (co jest częstym zjawiskiem przy nowych formach postów udostępnianych przez Meta i innych).
Chcąc skorzystać z wzbierającej fali:
- przygotowaliśmy harmonogram planowanych treści na kolejne trzy miesiące,
- dopasowaliśmy odpowiednich Influencerów,
- ustaliliśmy formuły współpracy,
- planowaliśmy i raportowaliśmy działania w czasie rzeczywistym.

Proces pracy nad Influence Marketingiem w BW Concept to:

pierwszy kontakt i zbadanie czy znajdujemy wspólny język,

konsultacje dotyczące ogólnego pomysłu na reelsa i wymiana istotnych informacji,

zarządzanie projektem – planowanie terminów, spisanie umowy itd.
W tej kampanii współpracowaliśmy z 9 Influencerami. Przykład jednego z reelsów:


Przykładowo: na początku współpracy z Klaudią poinformowaliśmy ją, że chcemy opublikować reelsa w okolicy Bożego Narodzenia.
Zawsze zależy nam na unikatowych i autentycznych treściach, dlatego prosimy Influencerów o przygotowanie materiału pasującego do ich stylu. Autentyczne materiały z poszanowaniem dla wartości marki to najlepsze co można zrobić. Jak widać w kolejnych przykładach:
- tomektorres
- klaudia_cukierpuder
Znalezienie złotego środka to tylko kwestia balansu między dokładnością briefa a kreatywnością Influencera 🙂
CASE 1
lift & learn
CASE 2
Braun: współpraca z Brzytwa Mać
– więcej niż wideo
CASE 3
Braun: 10 zasad designu
– ekspozycja produktu na IG
CASE 4
Jak wykorzystać trendy w SM?