BRAUN:
LIFT & LEARN

Firma Braun, to ceniony producent m.in. golarek i urządzeń do stylizacji włosów, przykładający wielką wagę do designu.

Zadanie

Zaplanowano opracowanie i wdrożenie oryginalnego rozwiązania ekspozycyjnego typu in-store. Zadanie polegało na umożliwieniu konsumentom bezpośredniego kontaktu z produktem oraz łatwe przyswojenie i zapamiętanie jego zalet.

Rozwiązanie
Mebel wystawienniczy tworzy interaktywną przestrzeń, w której konsument może zapoznać się z flagowymi produktami marki Braun.

System oparty o technologię beacon rozpoznaje podniesienie przez klienta produktu i wyświetla powiązany z nim film.

Prezentacja multimedialna obejmuje fakty dotyczące technologii, wzornictwa i użyteczności golarek i depilatorów Braun.

Efekt? Nie tylko dotykasz produktu, ale także lepiej rozumiesz, dlaczego jest wyjątkowy. Proste i przekonujące.

Więcej niż ekspozycja
Połączenie kontaktu z produktem z rozszerzoną prezentacją filmową umożliwia łatwiejsze przyswojenie i zapamiętanie cech produktu, a konsument może łatwiej porównać oferty.

Zaproponowane przez nas rozwiązanie objęło:

– projekt i wdrożenie interaktywnego mebla ekspozycyjnego

– projekt interaktywnego systemu opartego o technologię beacon

– projekt i produkcję oprogramowania dla systemu multimedialnego

– zdalną obsługę i aktualizację wyświetlanej zawartości video.

realizacje

Naszym celem było stworzenie kompleksowej, ale przystępnej strony internetowej informującej na temat projektu badawczego ACTIVATE, przeprowadzanego przez Politechnikę Śląską, Norweski Uniwersytet Naukowo-Techniczny, Akademię Rolniczą w Krakowie oraz spółkę LOGE Polska.

realizacje

Firma Braun, to ceniony producent m.in. golarek i urządzeń do stylizacji włosów, przykładający wielką wagę do designu. Zaplanowano opracowanie i wdrożenie oryginalnego rozwiązania ekspozycyjnego typu in-store.

realizacje

Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na poziomie oczu doskonale skupia uwagę przechodniów i pasażerów. 

realizacje

Naszym celem było szybkie wypromowanie maseczek i kominów termoaktywnych w odpowiedzi na wybuch pandemii w Polsce.

realizacje

Mając na uwadzę specyfikę modelu biznesowego SodaStream pracowaliśmy głównie w obszarze kampanii online finalizujących ruch w sklepach resellerów oraz budujących świadomość marki.