CASE 1

lift & learn

CASE 2

Braun: współpraca z Brzytwa Mać
– więcej niż wideo

CASE 3

Braun: 10 zasad designu
– ekspozycja produktu na IG

CASE 4

Braun: Nowe formaty i trendy

BRAUN:
WSPÓŁPRACA Z
BRZYTWA MAĆ
– WIĘCEJ NIŻ WIDEO

Zadanie

Chcieliśmy zbudować opowieść o nowych produktach w ciekawy i autentyczny sposób. Zaproponowaliśmy współpracę z drobiazgowo dobranym Barber Shopem.

Eksperci z Brzytwa Mać zaprezentowali trzy urządzenia, tworząc trzy odmienne materiały przekazujące jedną treść: Z Braun możesz zadbać o siebie jak chcesz, kiedy chcesz.

Autentyczne i przekonujące filmy

Wiedzieliśmy, że ekipa Brzytwa Mać to ludzie godni zaufania. To świetni ambasadorzy marki, ponieważ:

  • słyną z wysokiej jakości,
  • jako doświadczeni barberzy potrafią zrozumieć i oceniać jakość i cechy produktów Braun.

 

Dostarczyliśmy zespołowi Brzytwa Mać pakiet użytecznych informacji, zrealizowaliśmy burzę mózgów dotyczącą stylu i liczby materiałów, wysłaliśmy ekipę do nakręcenia filmów.

Dzięki prostej i skutecznej komunikacji stworzyliśmy wideo, które było wartościowe dla Braun, Brzytwa Mać oraz BW Concept.

Barberzy z Brzytwa Mać mogli swobodnie wyrazić myśli w sposób naturalny dla siebie, co umożliwiło stworzenie przekonujących video na Youtube i Instagram (w formie Reels).

Przygotowując główny slogan akcji poświęciliśmy dużo uwagi na stosowny dobór słów.

Promowanie maszynek i trymerów do golenia przez profesjonalnych barberów mogłoby być odebrane jako sprzeczne. Zaadresowaliśmy ten problem w naszym copy:
”Dziękujemy cudownej ekipie @brzytwa_mac za pomoc w realizacji materiału. Poza najlepszym sprzętem, Wasze włosy i brody zasługują również na doskonałą pielęgnację w rękach specjalistów, dlatego zachęcamy do odwiedzenia salonu na rogu ulic Mikołowskiej oraz Żwirki i Wigury w Katowicach. A jeśli poszukujecie inspiracji, koniecznie obserwujcie ich profil.”

Czemu te detale są tak ważne?

Obecnie ludzie są wyczuleni na fałsz i zmęczeni “uśrednionym” przekazem firm w Social Media. Szukamy autentyczności i szczerych poleceń od prawdziwych ludzi. Gdzie jest haczyk? Scenariusze filmów na Sociale muszą stanowić zdrowy, złoty środek między spontanicznością (może to skutkować brakiem technicznych informacji o urządzeniach, niską jakością, brakiem spójności z marką) oraz precyzyjnie zaplanowanym materiałem.

Podsumowanie

Kampania pozwoliła uzyskać:

21 000 wyświetleń,

prezentację nowych produktów w unikalny i przekonujący sposób,

materiały zarówno na Youtube jak i Reelsy.

zakomunikowanie wartości marki w nowoczesnym stylu

ZOBACZ INNE REALIZACJE BRAUN

CASE 1

lift & learn

CASE 2

Braun: współpraca z
Brzytwa Mać

– więcej niż wideo

CASE 3

Braun: 10 zasad designu
– ekspozycja produktu na IG