bw concept

Warsztaty marketingowe dla firm

Marketing powinien być traktowany jako koszt czy inwestycja?

Na te i inne pytania mamy odpowiedzi, choć nie zawsze łatwe.

Zanim jednak porozmawiamy o terminie warsztatu sprawdź nas, wykonaj krótki test i otrzymaj za darmo schemat swojej strategii marketingowej stworzonej wg naszej autorskiej metody ze wsparciem AI.

Przez ponad dekadę zbieraliśmy doświadczenia agencyjne w realizowaniu działań marketingowych dla firm małych, średnich i dla globalnych marek. Zrealizowaliśmy setki projektów, część z nich zakończonych sukcesami, część niestety nie. Tymi doświadczeniami chcemy podzielić się z Tobą.

SYLWETKI PROWADZĄCYCH

Lorem ipsum dolor sit amet dor:

Maciej Kruciński
CEO BW Concept

Właściel w BW Concept Poland z ponad 20-letnim doświadczeniem pracy w reklamie, doświadczony przedsiębiorca i certyfikowany szkoleniowiec.

Kamil Lipa

Ekspert digital marketingu (certyfikat DIMAQ® Professional), project manager wg standardów PMBoK®, team leader. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie pracy agencyjnej na rzecz marketingu firm małych, średnich, a także globalnych korporacji. Autor naszej autorskiej metody warsztatowej 9 pytań. Prywatnie kulturoznawca i Mistrz Polski w japońskiej szermierce kendo.

Dr. Barbara Wolek-Kocur
CMO

Doktor Kulturoznawstwa, Wykładowca akademicki, Social media ninja. Szkoleniowiec. Doradca ds. komunikacji, brandingu i PR

Michał Szulhan
CIO

Ekspert digital marketingu (certyfikat DIMAQ® Professional), project manager wg standardów PMBoK®, team leader. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie pracy agencyjnej na rzecz marketingu firm małych, średnich, a także globalnych korporacji. Autor naszej autorskiej metody warsztatowej 9 pytań. Prywatnie kulturoznawca i Mistrz Polski w japońskiej szermierce kendo.

Co zyskujesz

Jakie korzyści osiągniesz korzystając z oferty warsztatów?

Otrzymasz dokładny audyt marketingowy Twojej marki, który pozwoli Ci zrozumieć aktualne osiągnięcia i stojące przed Tobą wyzwania

Dowiesz się ile powinieneś wydać i jakich efektów możesz oczekiwać – bez mydlenia oczu, unikniesz nietrafionych inwestycji, lepiej zarządzisz posiadanymi środkami

Zdobędziesz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci samodzielnie stworzyć szkic strategii marketingowej,

Otrzymasz konkretne i dedykowane Twojej firmie wskazówki, które pozwolą Ci na zwiększenie skuteczności podejmowanych działań.

Metodologia warsztatów

Źródłami naszych inspiracji w planowaniu i mówieniu o marketingu są m. in. podejście design thinking, metody UCD (user-centered design) oraz perspektywa projektowa w planowaniu pracy.

W oparciu o nie i nasze bogate doświadczenie marketingowe wypracowaliśmy autorską metodę 9 pytań pozwalającą na analizowanie biznesu klienta oraz tworzenia strategii marketingowych. Wierzymy w prostotę i dążymy do elegancji, dlatego udało nam się wydestylować proces briefowania do właśnie 9 fundamentalnych pytań, które wpływają na kluczowe aspekty kampanii. Dzięki takiemu podejściu możemy wypracować wspólną perspektywę z decydentami w firmie, nauczyć prostych zasad podejścia strategicznego w myśleniu o marketingu oraz szybko i skutecznie przełożyć teorię na praktyczne decyzję.

Etap 1
Research
Warsztaty poprzedzone są głębokim researchem przeprowadzonym w celu zrozumienia branży, firmy oraz jej klientów. Analizujemy dokumenty klienta (przeprowadzone audyty, brandbook, manual komunikacyjny, udostępnione raporty), przeprowadzamy audyty, analizy i oceny eksperckie w zespole doświadczonych specjalistów.
  • Weryfikacja dostępnej dokumentacji marki
  • Audyt aktualnej komunikacji firmy i podjętych działań wizerunkowych
  • Analiza silnych i słabych stron marki
  • Research konkurencji pod kątem wizerunkowym i marketingowym
  • Research branży, trendy i uwarunkowania marketingowe
  • Research rynku
  • Wstępne przygotowanie estymacji i timingów dla kampanii marketingowej
Etap 2
Warsztaty strategiczne
Spotkanie eksperta z dziedziny marketingu z grupą kluczowych osób ze strony klienta. Podczas dnia warsztatowego prezentujemy wyniki researchu, uczymy, ale przede wszystkim w praktyczny sposób pokazujemy, jak wykorzystać zebrane dane i przełożyć je na strategię. Wykorzystujemy do tego wypracowaną na bazie ponad dekady doświadczenia, autorską metodę 9 pytań opartą na ścisłych formułach.
  • Szkolenie z elementów budowania strategii marketingowej
  • Prezentacja wyników researchu i dyskusja w celu pogłębienia analizy
  • Ćwiczenia z tworzenia strategii: jak informacje z briefu wpływają na strategię?
  • Omówienie zakresu, budżetu, harmonogramu i KPI kampanii reklamowej
  • Zagadnienia specyficzne dla branży i biznesu klienta
Etap 3
Podsumowanie
W następstwie warsztatów przedstawiamy raport podsumowujący, który stanowi syntezę znajomości branży klienta oraz naszego doświadczenia marketingowego. Raport zbiera w całość wyprowadzone wnioski i stanowi podstawę do dalszych, efektywnych działań marketingowych. Realistycznie osadzamy marketing w perspektywie potrzebnych kosztów, oczekiwanych wyników i czasu potrzebnego na ich osiągnięcie.
  • Rekomendacje brandingowe
  • Estymacja kosztów marketingowych
  • Określenie KPI i estymacja realistycznych wyników
  • Przedstawienie wstępnej strategii z wyborem głównych metod reklamy
  • Zalecenia do głównych kanałów reklamowych i komunikacyjnych
  • Zalecenia dotyczące konstrukcji oferty
Koszt warsztatów

Estymacja

Wycena powyższej usługi wyniesie:
ok. 9 000 zł netto

Czas realizacji:
ok. 5 dni roboczych na przygotowanie 1-dniowego warsztatu

do 5 dni roboczych na przygotowanie dokumentu podsumowania.

ODBIERZ
DARMOWY SCHEMAT
TWOJEJ STRATEGII
MARKETINGOWEJ

  • 1 Wykonaj krótki test, odpowiedz nam tylko na 9 pytań.
  • 2 Otrzymasz od nas za darmo schemat swojej strategii marketingowej stworzonej wg naszej autorskiej metody ze wsparciem AI.
  • 3 Umów z nami termin i Twoją strategię rozszerzymy i pogłębimy w toku warsztatu.
Finalna wycena i harmonogram uzależnione będą od ustalenia dokładnego zakresu działań.

Chcesz włączyć e-commerce do swojej strategii?

Cena:
5 000 zł netto

Rozszerz warsztat o dzień dedykowany wnikliwemu opracowaniu wszystkich, kluczowych elementów decydujących do skutecznym wdrożeniu sprzedaży internetowej, prowadzony przez weterana wdrożeń e-commerce.

Warsztat ten pozwoli na określenie wszystkich funkcjonalności udostępnianych użytkownikowi oraz potrzebnych do administracji serwisem.
W następstwie przeprowadzonego warsztatu otrzymasz: prototyp, schemat architektury, zasady zarządzania, mapowanie przepływów, specyfikacje techniczne interfejsów, przykład modelowania zarządzania zamówieniem.