bw concept

Przez ponad dekadę zbieraliśmy doświadczenia agencyjne w realizowaniu działań marketingowych dla firm małych, średnich i dla globalnych marek. Zrealizowaliśmy setki projektów, część z nich zakończonych sukcesami, część niestety nie. Tymi doświadczeniami chcemy podzielić się z Tobą.

SYLWETKI PROWADZĄCYCH

Poznaj naszych ekspertów: doświadczonych i sprawdzonych w bojach praktyków swoich dziedzin.

Kamil Lipa
COO

Ekspert digital marketingu (certyfikat DIMAQ® Professional), project manager wg standardów PMBoK®, team leader. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie pracy agencyjnej na rzecz marketingu firm małych, średnich, a także globalnych korporacji. Autor naszej autorskiej metody warsztatowej. Prywatnie kulturoznawca i Mistrz Polski w japońskiej szermierce kendo.

Maciej Swoboda
CEO

Założyciel i przez 10 lat CEO WP Desk, wiodącej firmy specjalizującej się w tworzeniu rozwiązań e-commerce opartych na platformie WooCommerce. Przedsiębiorca od ponad 20 lat związany z branżą technologiczną. Autor popularnych wtyczek, z których korzystają setki tysięcy sklepów na całym świecie. Jego pasje to wypiekanie chlebów na zakwasie oraz wyprawy rowerowe.

Marek Palka
CEO

Od 12 lat specjalizuje się w startupach, technologii, konsultingu biznesowym oraz networkingu. Partner biznesowy w SMSAPI, jednej z największych na świecie platform komunikacji SMS. Współpracuje z wieloma globalnymi markami, jak New Balance, Grupa LPP czy Vision Express. Twórca 4GOAL.app, edukacyjnego social medium dla młodych piłkarzy. Autor książki o budowaniu biznesu poprzez networking i rekomendacje.

Dr. Barbara Wolek-Kocur
CMO

Social media ninja. Szkoleniowiec i wykładowca akademicki. Doradca ds. komunikacji, brandingu i PR. Socjolog, medioznawca, kulturoznawca. Od ponad dekady współpracuje z firmami z różnych branż: od e-commerce, przez placówki medyczne, kancelarie prawne, nieruchomości, IT, po beauty. Wspiera przedsiębiorców w budowaniu marki osobistej. Zajmuje się także edukacją medialną młodzieży i seniorów. Prywatnie miłośnik spędzania czasu na łonie przyrody, zakochana w Chorwacji.

Michał Szulhan
CIO

Ekspert i niezależny konsultant z dziedziny nowych technologii z ponad 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu i wdrażaniu projektów webowych oraz e-commerce. Jest doświadczonym praktykiem wspierającym i audytującym szerokie spektrum projektów IT. Koordynuje działania zespołów oraz aktywnie działa jako programista. Swój czas dzieli między pracę w IT a pasję do świata rowerowego, gdzie pracuje również jako fotograf dla globalnych marek.

Maciej Kruciński
CEO

Ekspert marketingu zawiązany z reklamą od prawie 25 lat, w tym czasie działał w wielu agencjach reklamowych, jako pracownik, współtwórca, a od 7 lat właściciel agencji reklamowej BW Concept Poland. Prywatnie mąż, ojciec trzech córek, a zawodowo grafik, fotograf, specjalista e-commerce, kierownik projektu. Absolwent szkoły trenerów. Z zamiłowania naturalista kochający przyrodę i życie.

Co zyskujesz

Jakie korzyści osiągniesz korzystając z oferty warsztatów?

Otrzymasz dokładny audyt marketingowy Twojej marki, który pozwoli Ci zrozumieć aktualne osiągnięcia i stojące przed Tobą wyzwania.

Dowiesz się ile powinieneś wydać i jakich efektów możesz oczekiwać – unikniesz nietrafionych inwestycji, lepiej zarządzisz posiadanymi środkami.

Zdobędziesz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci samodzielnie stworzyć plan działań marketingowych.

Otrzymasz konkretne i dedykowane Twojej firmie wskazówki, które pozwolą Ci na zwiększenie skuteczności podejmowanych działań.

Metodologia
warsztatów

Źródłami naszych inspiracji w planowaniu i mówieniu o marketingu są m. in. podejście design thinking, metody UCD (user-centered design) oraz perspektywa projektowa w planowaniu pracy.

W oparciu o nie i nasze bogate doświadczenie marketingowe wypracowaliśmy autorską Metodę 10 Pytań pozwalającą na analizowanie biznesu klienta oraz tworzenia strategii marketingowych. Wierzymy w prostotę i dążymy do elegancji, dlatego udało nam się wydestylować proces briefowania do właśnie 10 fundamentalnych pytań, które wpływają na kluczowe aspekty kampanii. 

Dzięki takiemu podejściu możemy wypracować wspólną perspektywę z decydentami w firmie, nauczyć prostych zasad podejścia strategicznego w myśleniu o marketingu oraz szybko i skutecznie przełożyć teorię na praktyczne decyzje.

Etap 1
Research

Warsztaty poprzedzone są głębokim researchem przeprowadzonym w celu zrozumienia branży, firmy oraz jej klientów. Analizujemy dokumenty klienta (przeprowadzone audyty, brandbook, manual komunikacyjny, udostępnione raporty), przeprowadzamy audyty, analizy i oceny eksperckie w zespole doświadczonych specjalistów.

  • Weryfikacja dostępnej dokumentacji marki
  • Audyt aktualnej komunikacji firmy i podjętych działań wizerunkowych
  • Analiza silnych i słabych stron marki
  • Research konkurencji pod kątem wizerunkowym i marketingowym
  • Research rynku, branży, trendy i uwarunkowania marketingowe
Etap 2
Warsztaty strategiczne

Spotkanie eksperta z dziedziny marketingu z grupą kluczowych osób ze strony klienta. Podczas dnia warsztatowego prezentujemy wyniki researchu, uczymy, ale przede wszystkim w praktyczny sposób pokazujemy, jak wykorzystać zebrane dane i przełożyć je na strategię. Wykorzystujemy do tego wypracowaną na bazie ponad dekady doświadczenia, autorską Metodę 10 Pytań opartą na ścisłych formułach.

  • Szkolenie z elementów budowania strategii marketingowej
  • Prezentacja wyników researchu i dyskusja w celu pogłębienia analizy
  • Ćwiczenia z tworzenia planu: jak informacje z briefu wpływają na strategię?
  • Omówienie zakresu, budżetu, harmonogramu i KPI kampanii reklamowej
  • Zagadnienia specyficzne dla branży i biznesu klienta
Etap 3
Podsumowanie

W następstwie warsztatów przedstawiamy raport podsumowujący, który stanowi syntezę znajomości branży klienta oraz naszego doświadczenia marketingowego. Raport zbiera w całość wyprowadzone wnioski i stanowi podstawę do dalszych, efektywnych działań marketingowych. Realistycznie osadzamy marketing w perspektywie potrzebnych kosztów, oczekiwanych wyników i czasu potrzebnego na ich osiągnięcie.

  • Rekomendacje brandingowe
  • Estymacja kosztów marketingowych
  • Określenie ogólnych KPI i realistyczna estymacja wyników
  • Przedstawienie planu działań z wyborem głównych metod reklamy
  • Zalecenia do głównych kanałów reklamowych i komunikacyjnych
Koszt warsztatów

Estymacja

Wycena powyższej usługi wynosi:
9 000 zł netto

Czas realizacji:
ok. 5 dni roboczych na przygotowanie 1-dniowego warsztatu


do 5 dni roboczych na
przygotowanie dokumentu podsumowania.

ODBIERZ
DARMOWY SCHEMAT
TWOJEJ STRATEGII
MARKETINGOWEJ

  • 1. Wykonaj krótki test, odpowiedz nam tylko na niewiele ponad 10 pytań.
  • 2. Otrzymasz od nas za darmo schemat swojego planu marketingowego stworzonego wg naszej autorskiej metody ze wsparciem AI.
  • 3. Umów z nami termin spotkania, omówimy Twój plan, a następnie rozszerzymy i pogłębimy w toku warsztatu.
Finalna wycena i harmonogram uzależnione będą od ustalenia dokładnego zakresu działań.

Chcesz włączyć e-commerce do swojej strategii?

Cena:
5 000 zł netto

Rozszerz warsztat o dzień dedykowany wnikliwemu opracowaniu wszystkich, kluczowych elementów decydujących do skutecznym wdrożeniu sprzedaży internetowej, prowadzony przez weterana wdrożeń e-commerce.

Warsztat ten pozwoli na określenie wszystkich funkcjonalności udostępnianych użytkownikowi oraz potrzebnych do administracji serwisem.
W następstwie przeprowadzonego warsztatu otrzymasz:

  • prototyp,
  • schemat architektury,
  • zasady zarządzania,
  • mapowanie przepływów,
  • specyfikacje techniczne interfejsów,
  • przykład modelowania zarządzania zamówieniem.