Na te i inne pytania mamy odpowiedzi, choć nie zawsze łatwe.
Zanim jednak porozmawiamy o terminie warsztatu sprawdź nas, wykonaj krótki test i otrzymaj za darmo roczny plan marketingowy stworzonej wg naszej autorskiej metody ze wsparciem AI.
Na te i inne pytania mamy odpowiedzi, choć nie zawsze łatwe.
Zanim jednak porozmawiamy o terminie warsztatu sprawdź nas, wykonaj krótki test i otrzymaj za darmo roczny plan marketingowy stworzony wg naszej autorskiej metody ze wsparciem AI.
Na te i inne pytania mamy odpowiedzi, choć nie zawsze łatwe.
Zanim jednak porozmawiamy o terminie warsztatu sprawdź nas, wykonaj krótki test i otrzymaj za darmo roczny plan marketingowy stworzony wg naszej autorskiej metody ze wsparciem AI.
Na te i inne pytania mamy odpowiedzi, choć nie zawsze łatwe.
Zanim jednak porozmawiamy o terminie warsztatu sprawdź nas, wykonaj krótki test i otrzymaj za darmo roczny plan marketingowy stworzony wg naszej autorskiej metody ze wsparciem AI.
Na te i inne pytania mamy odpowiedzi, choć nie zawsze łatwe.
Zanim jednak porozmawiamy o terminie warsztatu sprawdź nas, wykonaj krótki test i otrzymaj za darmo roczny plan marketingowy stworzony wg naszej autorskiej metody ze wsparciem AI.
Przez ponad dekadę zbieraliśmy doświadczenia agencyjne w realizowaniu działań marketingowych dla firm małych, średnich i dla globalnych marek. Zrealizowaliśmy setki projektów, część z nich zakończonych sukcesami, część niestety nie. Tymi doświadczeniami chcemy podzielić się z Tobą.
Poznaj naszych ekspertów: doświadczonych i sprawdzonych w bojach praktyków swoich dziedzin.
Kamil Lipa
COO
Ekspert digital marketingu (certyfikat DIMAQ® Professional), project manager wg standardów PMBoK®, team leader. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie pracy agencyjnej na rzecz marketingu firm małych, średnich, a także globalnych korporacji. Autor naszej autorskiej metody warsztatowej. Prywatnie kulturoznawca i Mistrz Polski w japońskiej szermierce kendo.
Maciej Swoboda
CEO
Założyciel i przez 10 lat CEO WP Desk, wiodącej firmy specjalizującej się w tworzeniu rozwiązań e-commerce opartych na platformie WooCommerce. Przedsiębiorca od ponad 20 lat związany z branżą technologiczną. Autor popularnych wtyczek, z których korzystają setki tysięcy sklepów na całym świecie. Jego pasje to wypiekanie chlebów na zakwasie oraz wyprawy rowerowe.
Marek Palka
CEO
Od 12 lat specjalizuje się w startupach, technologii, konsultingu biznesowym oraz networkingu. Partner biznesowy w SMSAPI, jednej z największych na świecie platform komunikacji SMS. Współpracuje z wieloma globalnymi markami, jak New Balance, Grupa LPP czy Vision Express. Twórca 4GOAL.app, edukacyjnego social medium dla młodych piłkarzy. Autor książki o budowaniu biznesu poprzez networking i rekomendacje.
Dr. Barbara Wolek-Kocur
CMO
Social media ninja. Szkoleniowiec i wykładowca akademicki. Doradca ds. komunikacji, brandingu i PR. Socjolog, medioznawca, kulturoznawca. Od ponad dekady współpracuje z firmami z różnych branż: od e-commerce, przez placówki medyczne, kancelarie prawne, nieruchomości, IT, po beauty. Wspiera przedsiębiorców w budowaniu marki osobistej. Zajmuje się także edukacją medialną młodzieży i seniorów. Prywatnie miłośnik spędzania czasu na łonie przyrody, zakochana w Chorwacji.
Michał Szulhan
CIO
Ekspert i niezależny konsultant z dziedziny nowych technologii z ponad 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu i wdrażaniu projektów webowych oraz e-commerce. Jest doświadczonym praktykiem wspierającym i audytującym szerokie spektrum projektów IT. Koordynuje działania zespołów oraz aktywnie działa jako programista. Swój czas dzieli między pracę w IT a pasję do świata rowerowego, gdzie pracuje również jako fotograf dla globalnych marek.
Maciej Kruciński
CEO
Ekspert marketingu zawiązany z reklamą od prawie 25 lat, w tym czasie działał w wielu agencjach reklamowych, jako pracownik, współtwórca, a od 7 lat właściciel agencji reklamowej BW Concept Poland. Prywatnie mąż, ojciec trzech córek, a zawodowo grafik, fotograf, specjalista e-commerce, kierownik projektu. Absolwent szkoły trenerów. Z zamiłowania naturalista kochający przyrodę i życie.
Otrzymasz dokładny audyt marketingowy Twojej marki, który pozwoli Ci zrozumieć aktualne osiągnięcia i stojące przed Tobą wyzwania.
Dowiesz się ile powinieneś wydać i jakich efektów możesz oczekiwać – unikniesz nietrafionych inwestycji, lepiej zarządzisz posiadanymi środkami.
Zdobędziesz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci samodzielnie stworzyć plan działań marketingowych.
Otrzymasz konkretne i dedykowane Twojej firmie wskazówki, które pozwolą Ci na zwiększenie skuteczności podejmowanych działań.
Źródłami naszych inspiracji w planowaniu i mówieniu o marketingu są m. in. podejście design thinking, metody UCD (user-centered design) oraz perspektywa projektowa w planowaniu pracy.
W oparciu o nie i nasze bogate doświadczenie marketingowe wypracowaliśmy autorską Metodę 10 Pytań pozwalającą na analizowanie biznesu klienta oraz tworzenia strategii marketingowych. Wierzymy w prostotę i dążymy do elegancji, dlatego udało nam się wydestylować proces briefowania do właśnie 10 fundamentalnych pytań, które wpływają na kluczowe aspekty kampanii.
Dzięki takiemu podejściu możemy wypracować wspólną perspektywę z decydentami w firmie, nauczyć prostych zasad podejścia strategicznego w myśleniu o marketingu oraz szybko i skutecznie przełożyć teorię na praktyczne decyzje.
Warsztaty poprzedzone są głębokim researchem przeprowadzonym w celu zrozumienia branży, firmy oraz jej klientów. Analizujemy dokumenty klienta (przeprowadzone audyty, brandbook, manual komunikacyjny, udostępnione raporty), przeprowadzamy audyty, analizy i oceny eksperckie w zespole doświadczonych specjalistów.
Spotkanie eksperta z dziedziny marketingu z grupą kluczowych osób ze strony klienta. Podczas dnia warsztatowego prezentujemy wyniki researchu, uczymy, ale przede wszystkim w praktyczny sposób pokazujemy, jak wykorzystać zebrane dane i przełożyć je na strategię. Wykorzystujemy do tego wypracowaną na bazie ponad dekady doświadczenia, autorską Metodę 10 Pytań opartą na ścisłych formułach.
W następstwie warsztatów przedstawiamy raport podsumowujący, który stanowi syntezę znajomości branży klienta oraz naszego doświadczenia marketingowego. Raport zbiera w całość wyprowadzone wnioski i stanowi podstawę do dalszych, efektywnych działań marketingowych. Realistycznie osadzamy marketing w perspektywie potrzebnych kosztów, oczekiwanych wyników i czasu potrzebnego na ich osiągnięcie.
Wycena powyższej usługi wynosi:
9 000 zł netto
Czas realizacji:
ok. 5 dni roboczych na przygotowanie 1-dniowego warsztatu
do 5 dni roboczych na
przygotowanie dokumentu podsumowania.
Cena:
5 000 zł netto
Rozszerz warsztat o dzień dedykowany wnikliwemu opracowaniu wszystkich, kluczowych elementów decydujących do skutecznym wdrożeniu sprzedaży internetowej, prowadzony przez weterana wdrożeń e-commerce.
Warsztat ten pozwoli na określenie wszystkich funkcjonalności udostępnianych użytkownikowi oraz potrzebnych do administracji serwisem.
W następstwie przeprowadzonego warsztatu otrzymasz: