POCIĄG ORAL-B

Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na poziomie oczu doskonale skupia uwagę przechodniów i pasażerów.

wow effect

No i zyskujemy dodatkowy efekt, gdy nasza reklama dosłownie “wjeżdża” na wypełniony ludźmi dworzec.

Comprehensive and approachable?

Ten nośnik umożliwia dotarcie do grupy odbiorców pracujących lub prowadzących biznes (ok. 75% podróżnych), a 70% jest w wieku 25-54. Zatem wybór nośnika stał się jasny dla nas i naszego klienta poszukującego oryginalnych metod dotarcia do nowych odbiorców.

Dodajmy do tego ogromny przepływ pasażerów na warszawskich dworcach i niewątpliwy sukces kampanii był zagwarantowany.

Połączenie “wrapa” na zewnątrz pociągu z grafiką reklamową umieszczoną wewnątrz wagonów wydatnie wydłużyło kontakt odbiorców z przekazem reklamowym.

realizacje

Naszym celem było stworzenie kompleksowej, ale przystępnej strony internetowej informującej na temat projektu badawczego ACTIVATE, przeprowadzanego przez Politechnikę Śląską, Norweski Uniwersytet Naukowo-Techniczny, Akademię Rolniczą w Krakowie oraz spółkę LOGE Polska.

realizacje

Firma Braun, to ceniony producent m.in. golarek i urządzeń do stylizacji włosów, przykładający wielką wagę do designu. Zaplanowano opracowanie i wdrożenie oryginalnego rozwiązania ekspozycyjnego typu in-store.

realizacje

Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na poziomie oczu doskonale skupia uwagę przechodniów i pasażerów. 

realizacje

Naszym celem było szybkie wypromowanie maseczek i kominów termoaktywnych w odpowiedzi na wybuch pandemii w Polsce.

realizacje

Mając na uwadzę specyfikę modelu biznesowego SodaStream pracowaliśmy głównie w obszarze kampanii online finalizujących ruch w sklepach resellerów oraz budujących świadomość marki.