POCIĄG ORAL-B

Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na poziomie oczu doskonale skupia uwagę przechodniów i pasażerów.
No i zyskujemy dodatkowy efekt, gdy nasza reklama dosłownie “wjeżdża” na wypełniony ludźmi dworzec.

Ten nośnik umożliwia dotarcie do grupy odbiorców pracujących lub prowadzących biznes (ok. 75% podróżnych), a 70% jest w wieku 25-54. Zatem wybór nośnika stał się jasny dla nas i naszego klienta poszukującego oryginalnych metod dotarcia do nowych odbiorców.


Dodając do tego ogromny przepływ pasażerów na warszawskich dworcach, sukces kampanii był niewątpliwie zagwarantowany.
Połączenie “wrapa” na zewnątrz pociągu z grafiką reklamową umieszczoną wewnątrz wagonów, wydatnie wydłużyło kontakt odbiorców z przekazem reklamowym.
