POCIĄG ORAL-B

Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na poziomie oczu doskonale skupia uwagę przechodniów i pasażerów.

Efekt WOW

No i zyskujemy dodatkowy efekt, gdy nasza reklama dosłownie “wjeżdża” na wypełniony ludźmi dworzec.

Kompleksowy i przystępny

Ten nośnik umożliwia dotarcie do grupy odbiorców pracujących lub prowadzących biznes (ok. 75% podróżnych), a 70% jest w wieku 25-54. Zatem wybór nośnika stał się jasny dla nas i naszego klienta poszukującego oryginalnych metod dotarcia do nowych odbiorców.

Dodając do tego ogromny przepływ pasażerów na warszawskich dworcach, sukces kampanii był niewątpliwie zagwarantowany.

Połączenie “wrapa” na zewnątrz pociągu z grafiką reklamową umieszczoną wewnątrz wagonów, wydatnie wydłużyło kontakt odbiorców z przekazem reklamowym.

case studies

ORBICO: Multisklep

Naszym zadaniem była integracja trzech różnych sklepów (z odrębnymi pracownikami, systemami, logistyką) w jeden sprawnie działający e-commerce. Zależało nam też...

BRAUN: 10 ZASAD DESIGNU

Markę Braun cechuje wyrazista identyfikacja wizualna i ścisłe wytyczne brandbooka. Kiedy zlecono nam stworzenie organicznych treści o produktach Braun dla...

Braun

Firma Braun, to ceniony producent m.in. golarek i urządzeń do stylizacji włosów, przykładający wielką wagę do designu. Naszym zadaniem było...

Sodastream

Intensywna praca nad budową świadomości i popularności marki przyniosła efekty, a my dostaliśmy zielone światło na mocniejszą promocję e-commerce SodaStream.

Oral-B

Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na...

Bodydry

Przygotowaliśmy kompleksowy pakiet zasobów do kampanii uświadamiającej, w tym zdjecia, landing page i wideo.