POCIĄG ORAL-B

Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na poziomie oczu doskonale skupia uwagę przechodniów i pasażerów.

Efekt WOW

No i zyskujemy dodatkowy efekt, gdy nasza reklama dosłownie “wjeżdża” na wypełniony ludźmi dworzec.

Kompleksowy i przystępny

Ten nośnik umożliwia dotarcie do grupy odbiorców pracujących lub prowadzących biznes (ok. 75% podróżnych), a 70% jest w wieku 25-54. Zatem wybór nośnika stał się jasny dla nas i naszego klienta poszukującego oryginalnych metod dotarcia do nowych odbiorców.

Dodając do tego ogromny przepływ pasażerów na warszawskich dworcach, sukces kampanii był niewątpliwie zagwarantowany.

Połączenie “wrapa” na zewnątrz pociągu z grafiką reklamową umieszczoną wewnątrz wagonów, wydatnie wydłużyło kontakt odbiorców z przekazem reklamowym.

realizacje

Naszym celem było stworzenie kompleksowej, ale przystępnej strony internetowej informującej na temat projektu badawczego ACTIVATE, przeprowadzanego przez Politechnikę Śląską, Norweski Uniwersytet Naukowo-Techniczny, Akademię Rolniczą w Krakowie oraz spółkę LOGE Polska.

realizacje

Firma Braun, to ceniony producent m.in. golarek i urządzeń do stylizacji włosów, przykładający wielką wagę do designu. Zaplanowano opracowanie i wdrożenie oryginalnego rozwiązania ekspozycyjnego typu in-store.

realizacje

Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na poziomie oczu doskonale skupia uwagę przechodniów i pasażerów.