CASE 1

lift & learn

CASE 2

Braun: współpraca z Brzytwa Mać
– więcej niż wideo

CASE 3

Braun: 10 zasad designu
– ekspozycja produktu na IG

CASE 4

Braun: Nowe formaty i trendy

BRAUN:
10 zasad designu
– ekspozycja produktów na ig

Zadanie

Markę Braun cechuje wyrazista identyfikacja wizualna i ścisłe wytyczne brandbooka. Kiedy zlecono nam stworzenie organicznych treści o produktach Braun dla jego Instagrama, zależało nam na tym, by stworzyć coś unikatowego.

Więcej niż fotografia produktowa

Zaproponowaliśmy ekspozycję produktów w duchu Braun: z ponadczasowym designem i wykonaniem. Naszym celem było zaprezentowanie zdjęć produktowych:

  • ciekawych i ładnych dla oka,
  • odgórnie zaplanowanych i ujętych w harmonogramie treści na kilka miesięcy…
    … po to aby układały się w większą mozaikę prezentującą styl i prezenty Braun tak, by wybrzmiały jeszcze mocniej na profilu IG.
(Nie)konwencjonalne

Markę Braun świetnie definiuje 10 zasad dobrego designu autorstwa Dietera Ramsa. Chcieliśmy to podkreślić.

Marki aktywne w Social Media powinny unikać częstej pułapki polegającej na rozwadnianiu komunikacji przez nijakie, generyczne posty. My chcieliśmy czegoś więcej – znaleźliśmy sposób jak pokazać coś, co mogłoby wydawać się zbyt nudne na Instagram (fotografie produktowe) tak, by przyciągały oko i wywoływały pozytywne reakcje obserwujących markę.

Piękno tkwi w prostocie

Nasz plan działania był prosty:

  • w lewej kolumnie postów IG prezentowaliśmy eleganckie fotografie produktów,
  • iw środkowej – zasady Dietera Ramsa,
  • po prawej (dopasowane tematycznie) współprace z Influencerami.

Taka forma komunikacji budowała spójny przekaz, wzmocniony na zasadzie wzajemnej synergii prezentowanych treści.

Efekt? Widoczny w liczbach

Kampania uzyskała:

ekwiwalent reklamowy szacowany przez Brand24 na 215 000 zł (w dalece niższym koszcie wykonania),

materiały na 30 postów i przygotowanie harmonogramu treści na czas od 8 lipca do 24 sierpnia,

współpracę z 10 Influencerami,

około 13 000 reakcji,

19 świetnych fotografii
(10 produktowych i
9 fot lifestyle od Influencerów)

Zobacz inne realizacje Braun

CASE 1

lift & learn

CASE 2

Braun: współpraca z Brzytwa Mać
– więcej niż wideo

CASE 3

Braun: 10 zasad designu
– ekspozycja produktu na IG

CASE 4

Braun: Nowe formaty i trendy

case studies

ORBICO: Multisklep

Naszym zadaniem była integracja trzech różnych sklepów (z odrębnymi pracownikami, systemami, logistyką) w jeden sprawnie działający e-commerce. Zależało nam też...

BRAUN: 10 ZASAD DESIGNU

Markę Braun cechuje wyrazista identyfikacja wizualna i ścisłe wytyczne brandbooka. Kiedy zlecono nam stworzenie organicznych treści o produktach Braun dla...

Braun

Firma Braun, to ceniony producent m.in. golarek i urządzeń do stylizacji włosów, przykładający wielką wagę do designu. Naszym zadaniem było...

Sodastream

Intensywna praca nad budową świadomości i popularności marki przyniosła efekty, a my dostaliśmy zielone światło na mocniejszą promocję e-commerce SodaStream.

Oral-B

Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na...

Bodydry

Przygotowaliśmy kompleksowy pakiet zasobów do kampanii uświadamiającej, w tym zdjecia, landing page i wideo.