CASE 1
lift & learn
CASE 2
Braun: współpraca z Brzytwa Mać
– więcej niż wideo
CASE 3
Braun: 10 zasad designu
– ekspozycja produktu na IG
CASE 4
Braun: Nowe formaty i trendy
BRAUN:
10 zasad designu
– ekspozycja produktów na ig
Markę Braun cechuje wyrazista identyfikacja wizualna i ścisłe wytyczne brandbooka. Kiedy zlecono nam stworzenie organicznych treści o produktach Braun dla jego Instagrama, zależało nam na tym, by stworzyć coś unikatowego.

Zaproponowaliśmy ekspozycję produktów w duchu Braun: z ponadczasowym designem i wykonaniem. Naszym celem było zaprezentowanie zdjęć produktowych:
- ciekawych i ładnych dla oka,
- odgórnie zaplanowanych i ujętych w harmonogramie treści na kilka miesięcy…
… po to aby układały się w większą mozaikę prezentującą styl i prezenty Braun tak, by wybrzmiały jeszcze mocniej na profilu IG.


Markę Braun świetnie definiuje 10 zasad dobrego designu autorstwa Dietera Ramsa. Chcieliśmy to podkreślić.
Marki aktywne w Social Media powinny unikać częstej pułapki polegającej na rozwadnianiu komunikacji przez nijakie, generyczne posty. My chcieliśmy czegoś więcej – znaleźliśmy sposób jak pokazać coś, co mogłoby wydawać się zbyt nudne na Instagram (fotografie produktowe) tak, by przyciągały oko i wywoływały pozytywne reakcje obserwujących markę.
Nasz plan działania był prosty:
- w lewej kolumnie postów IG prezentowaliśmy eleganckie fotografie produktów,
- iw środkowej – zasady Dietera Ramsa,
- po prawej (dopasowane tematycznie) współprace z Influencerami.
Taka forma komunikacji budowała spójny przekaz, wzmocniony na zasadzie wzajemnej synergii prezentowanych treści.

Kampania uzyskała:

ekwiwalent reklamowy szacowany przez Brand24 na 215 000 zł (w dalece niższym koszcie wykonania),

materiały na 30 postów i przygotowanie harmonogramu treści na czas od 8 lipca do 24 sierpnia,

współpracę z 10 Influencerami,

około 13 000 reakcji,

19 świetnych fotografii
(10 produktowych i
9 fot lifestyle od Influencerów)
CASE 1
lift & learn
CASE 2
Braun: współpraca z Brzytwa Mać
– więcej niż wideo
CASE 3
Braun: 10 zasad designu
– ekspozycja produktu na IG
CASE 4
Braun: Nowe formaty i trendy