ORBICO: MULTISKLEP

50+ brands

Orbico Polska to dystrybutor ponad 50 światowych marek i dostawcą usług logistycznych na rynek polski.

Cel projektu
Zlecono nam stworzenie multisklepu dla pracowników Orbico.

Naszym zadaniem była integracja trzech różnych sklepów (z odrębnymi pracownikami, systemami, logistyką) w jeden sprawnie działający e-commerce. Zależało nam też na utrzymaniu świetnej relacji koszt-efekt (wysoka jakość oraz niskie koszty dzięki znajdowaniu i eksploatacji sprytnych rozwiązań podczas kodowania).

Jak dopasować tę układankę?

Nasz multisklep miał być zintegrowany z Base Linkerem więc musieliśmy dowieźć:

masowy import/migrację produktów z różnych źródeł,
opcję do szybkiego i prostego modyfikowania dużych ilości danych,
UX zarządzania stroną, który będzie banalny dla pracowników z różnym doświadczeniem i kompetencjami.
Wszystkie sklepy źródłowe są zarządzane przez inne magazyny (w tym personel), dlatego konieczne było przygotowanie intuicyjnego systemu wykluczania produktów. Podstawowym założeniem było: pojedynczy koszyk zakupowy może zawierać produkty z jednego sklepu. Chcąc kupić produkty z różnych źródeł należy wykonać kilka zakupów.

Zbudowaliśmy nowy e-commerce będący integracją trzech różnych systemów źródłowych nie mając pełnego dostępu do istniejących struktur. Kiedy realizowaliśmy kamienie milowe produkcji, ekipy programistów ze sklepów – “źródeł” testowały działanie naszej integracji z poziomu natywnych e-commerce.

Nasz Project Manager był w ciągłym kontakcie z trzema reprezentantami sklepów po stronie Orbico, zawsze gotowy do pomocy w zarządzaniu komunikacją i koordynacją prac między wszystkimi stronami (nasi specjaliści oraz programiści z integrowanych sklepów).

Śledzenie mapy drogowej projektu

Aby rozwijać projekt często musieliśmy konsultować się z specjalistami z wspomnianej trójki sklepów źródłowych. Wprowadzanie wielu nowych osób w skomplikowany projekt aż prosi się o problemy. Uniknęliśmy większości poprzez działanie w systemie ułatwiającym komunikację i kontrolę podczas realizacji projektu. Całość polegała na:

  • regularnych, szybkich spotkaniach na Zoomie z kluczowym personelem ze strony Orbico (od trzech do 7 osób w zależności od potrzeby) w każdy poniedziałek i środę w fazie pierwszej oraz w każdy poniedziałek podczas finalizacji projektu.
  • liście zagadnień – czytelnej liście ciągle aktualizowanej przez naszego PM’a, który trzymał rękę na pulsie i regularnie sprawdzał, jaka jest kolejka priorytetów, jakie ficzery wymagają testowania, itp., itd..
Efekty naszej pracy?

Wykorzystaliśmy nie tylko naszą techniczną wiedzę, ale też nasze doświadczenie w zarządzaniu projektami IT. Połączyliśmy cztery zespoły programistów i innych specjalistów w jedną prostą strukturę. Dzięki kluczowym elementom jak:

regularne (i zaplanowane wcześniej!) spotkania,

efektywnej komunikacji,

merytorycznej wiedzy naszych programistów,

skutecznemu zarządzaniu projektem.

Multisklep Orbico został zrealizowany w sposób niemal bezstresowy, bez zgrzytów między kilkoma współpracującymi stronami. Dostarczyliśmy wszystkie cele:

wysoką jakość,

świetną relację
koszt-efekt,

w odpowiednim
zakresie,

zgodnie z budżetem i harmonogramem.

case studies

ORBICO: Multisklep

Naszym zadaniem była integracja trzech różnych sklepów (z odrębnymi pracownikami, systemami, logistyką) w jeden sprawnie działający e-commerce. Zależało nam też...

BRAUN: 10 ZASAD DESIGNU

Markę Braun cechuje wyrazista identyfikacja wizualna i ścisłe wytyczne brandbooka. Kiedy zlecono nam stworzenie organicznych treści o produktach Braun dla...

Braun

Firma Braun, to ceniony producent m.in. golarek i urządzeń do stylizacji włosów, przykładający wielką wagę do designu. Naszym zadaniem było...

Sodastream

Intensywna praca nad budową świadomości i popularności marki przyniosła efekty, a my dostaliśmy zielone światło na mocniejszą promocję e-commerce SodaStream.

Oral-B

Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na...

Bodydry

Przygotowaliśmy kompleksowy pakiet zasobów do kampanii uświadamiającej, w tym zdjecia, landing page i wideo.