SODASTREAM: KAMPANIA DLA E-COMMERCE
SodaStream to ekologiczny brand ekspresów do wody gazowanej z usługą wymiany cylindrów CO2. Mając na uwadze specyfikę modelu biznesowego klienta, pracowaliśmy głównie w obszarze kampanii online finalizujących ruch w sklepach resellerów, a także w sektorach budujących świadomość marki.
Intensywna praca nad budową świadomości i popularności marki przyniosła efekty, a my dostaliśmy zielone światło na mocniejszą promocję e-commerce SodaStream. W tej kampanii celem był wzrost sprzedaży w polskim sklepie internetowym SodaStream.
Sprawdziliśmy sytuację rynkową (ceny u konkurencji, dane o popularności produktów z naszych wcześniejszych działań i Google Analytics) i przetestowaliśmy techniczne możliwości naszego sklepu. Dzięki rzetelnym testom mogliśmy zaproponować kampanię, która była:
- atrakcyjna dla klientów,
prosta do wdrożenia,
bezawaryjna.
Dopilnowaliśmy spójności wszystkich mat