SODASTREAM: KAMPANIA DLA E-COMMERCE

SodaStream to ekologiczny brand ekspresów do wody gazowanej z usługą wymiany cylindrów CO2. Mając na uwadze specyfikę modelu biznesowego klienta, pracowaliśmy głównie w obszarze kampanii online finalizujących ruch w sklepach resellerów, a także w sektorach budujących świadomość marki.
Intensywna praca nad budową świadomości i popularności marki przyniosła efekty, a my dostaliśmy zielone światło na mocniejszą promocję e-commerce SodaStream. W tej kampanii celem był wzrost sprzedaży w polskim sklepie internetowym SodaStream.



Sprawdziliśmy sytuację rynkową (ceny u konkurencji, dane o popularności produktów z naszych wcześniejszych działań i Google Analytics) i przetestowaliśmy techniczne możliwości naszego sklepu. Dzięki rzetelnym testom mogliśmy zaproponować kampanię, która była:
- atrakcyjna dla klientów,
prosta do wdrożenia,
bezawaryjna.
Dopilnowaliśmy spójności wszystkich materiałów. Wiemy, że pamięć klientów jest bardzo krótka, więc dbaliśmy o to, by wszędzie powtarzać zasady promocji (w reklamie FB Ads, Google Ads, na stronie głównej, podstronie wyprzedaży, a nawet w podstronach produktów).


Promocja była wycelowana w nowych klientów, którzy chętnie zaopatrywali się w ekspres i dodatkowe butelki.
Akcja okazała się świetnym źródłem konwersji i danych, bezcennych dla skuteczności kolejnych akcji marketingowych.
