SODASTREAM: KAMPANIA DLA E-COMMERCE

SodaStream to ekologiczny brand ekspresów do wody gazowanej z usługą wymiany cylindrów CO2. Mając na uwadze specyfikę modelu biznesowego klienta, pracowaliśmy głównie w obszarze kampanii online finalizujących ruch w sklepach resellerów, a także w sektorach budujących świadomość marki.

Zadanie

Intensywna praca nad budową świadomości i popularności marki przyniosła efekty, a my dostaliśmy zielone światło na mocniejszą promocję e-commerce SodaStream. W tej kampanii celem był wzrost sprzedaży w polskim sklepie internetowym SodaStream.

Sprawdziliśmy sytuację rynkową (ceny u konkurencji, dane o popularności produktów z naszych wcześniejszych działań i Google Analytics) i przetestowaliśmy techniczne możliwości naszego sklepu. Dzięki rzetelnym testom mogliśmy zaproponować kampanię, która była:

  • atrakcyjna dla klientów,
    prosta do wdrożenia,
    bezawaryjna.

Dopilnowaliśmy spójności wszystkich materiałów. Wiemy, że pamięć klientów jest bardzo krótka, więc dbaliśmy o to, by wszędzie powtarzać zasady promocji (w reklamie FB Ads, Google Ads, na stronie głównej, podstronie wyprzedaży, a nawet w podstronach produktów).

Bąbelki do góry
Korzystanie z naszych grup remarketingowych i lookalike pozwoliło przygotować kampanie, które na FB przyniosły wyniki z średnim ROAS na poziomie 8,08.
DANE TO NOWE PALIWO

Promocja była wycelowana w nowych klientów, którzy chętnie zaopatrywali się w ekspres i dodatkowe butelki.

Akcja okazała się świetnym źródłem konwersji i danych, bezcennych dla skuteczności kolejnych akcji marketingowych.