KAMPANIA DLA BODYDRY

Sprint do celu

 Naszym celem było szybkie wypromowanie maseczek i kominów termoaktywnych w odpowiedzi na wybuch pandemii w Polsce.

Musieliśmy też nauczyć klientów, że nowości można kupić nie na stronie BODYDRY, a w sklepie Martes.

Scope

Przygotowaliśmy pełny pakiet materiałów przydatnych do promocji nowych produktów w tym grafiki, stronę produktową i video wykorzystane do kampanii świadomościowej.

Bez przepalania budżetu

W drugim etapie zbadaliśmy, który z nowych produktów rokuje najbardziej. Na podstawie pilotażowych kampanii w FB Ads i reklamach Google, zrewidowaliśmy nasze założenia.

Z naszego doświadczenia wynika, że koszty konwersji w Google zwykle są niższe niż w FB. Kampania dla Bodydry to dobry przykład, czemu nie warto lekceważyć świętego Graala marketingowców czyli testów. Wyniki poniżej:

Rezultat kampanii:

Druga runda

Dzięki dobrze przeprowadzonym testom, byliśmy w stanie wygenerować dużo lepsze wyniki, wyróżniając na pierwszym planie kampanię promocyjną kominów bakteriostatycznych w obrębie FB.

Możliwości żonglowania różnymi materiałami dla kominów i maseczek pozwoliły nam odkryć, w jaki sposób najskuteczniej trafimy do odbiorców. Szybkie zdobycie tej wiedzy pozwoliło zaoszczędzić pieniądze i pokazało, jaki potencjał mają nowe produkty.