Bezkompromisowa i w pełni profesjonalna – takie mieliśmy wyobrażenie o powstającej marce Solarsil, wzmocnione z resztą przez wstępne rozmowy z klientem. Firma Solarsil stawia sobie jasny cel: wnieść w rozwijający się polski rynek fotowoltaiki nową jakość, płynącą z doświadczenia i wiedzy właściciela. Przekonanie nas o tym było proste, ale naszym zadaniem było przeniesienie tych wartości na efektywny wizerunek marki.
Nasz pomysł polegał na podkreśleniu wizerunku wyróżniającego się na tle bezosobowego i zimnego rynku budowlanego.
Wzmocniliśmy przekaz brandu, poprzez połączenie go z osobą właściciela i wspierającym go zespołem. Kiedy marka wzbogaca się o twarz, historię i osobowość, klienci rozumieją skąd płynie doświadczenie i jakość oraz kto tę jakość urzeczywistnia.
Współpraca zaowocowała wykonaniem szerokiego zakresu usług brandingowych i projektowych. Zbudowaliśmy stronę internetową, której kontent powstał na bazie rozległego researchu. Wykonaliśmy portretową sesję fotograficzną, stworzyliśmy materiały drukowane i online, reklamy prasowe i outdoorowe wraz z dedykowanymi im landing page’ami.
W efekcie firma dynamicznie rozwija się i z radością możemy stwierdzić, że mogliśmy pomóc firmie o silnych wartościach i pozytywnym wpływie na środowisko.