SOLARSIL:
BUDOWA WIZERUNKU
MARKI

Bezkompromisowa i w pełni profesjonalna

Bezkompromisowa i w pełni profesjonalna – takie mieliśmy wyobrażenie o powstającej marce Solarsil, wzmocnione z resztą przez wstępne rozmowy z klientem. Firma Solarsil stawia sobie jasny cel: wnieść w rozwijający się polski rynek fotowoltaiki nową jakość, płynącą z doświadczenia i wiedzy właściciela. Przekonanie nas o tym było proste, ale naszym zadaniem było przeniesienie tych wartości na efektywny wizerunek marki.

Podstawą jest silna osobowość

Nasz pomysł polegał na podkreśleniu wizerunku wyróżniającego się na tle bezosobowego i zimnego rynku budowlanego.

Wzmocniliśmy przekaz brandu, poprzez połączenie go z osobą właściciela i wspierającym go zespołem. Kiedy marka wzbogaca się o twarz, historię i osobowość, klienci rozumieją skąd płynie doświadczenie i jakość oraz kto tę jakość urzeczywistnia.

Produkt końcowy

Współpraca zaowocowała wykonaniem szerokiego zakresu usług brandingowych i projektowych. Zbudowaliśmy stronę internetową, której kontent powstał na bazie rozległego researchu. Wykonaliśmy portretową sesję fotograficzną, stworzyliśmy materiały drukowane i online, reklamy prasowe i outdoorowe wraz z dedykowanymi im landing page’ami

W efekcie firma dynamicznie rozwija się i z radością możemy stwierdzić, że mogliśmy pomóc firmie o silnych wartościach i pozytywnym wpływie na środowisko.

case studies

ORBICO: Multisklep

Naszym zadaniem była integracja trzech różnych sklepów (z odrębnymi pracownikami, systemami, logistyką) w jeden sprawnie działający e-commerce. Zależało nam też...

BRAUN: 10 ZASAD DESIGNU

Markę Braun cechuje wyrazista identyfikacja wizualna i ścisłe wytyczne brandbooka. Kiedy zlecono nam stworzenie organicznych treści o produktach Braun dla...

Braun

Firma Braun, to ceniony producent m.in. golarek i urządzeń do stylizacji włosów, przykładający wielką wagę do designu. Naszym zadaniem było...

Sodastream

Intensywna praca nad budową świadomości i popularności marki przyniosła efekty, a my dostaliśmy zielone światło na mocniejszą promocję e-commerce SodaStream.

Oral-B

Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na...

Bodydry

Przygotowaliśmy kompleksowy pakiet zasobów do kampanii uświadamiającej, w tym zdjecia, landing page i wideo.