SOLARSIL:
BUDOWA WIZERUNKI
MARKI

Bezkompromisowa i w pełni profesjonalna

Bezkompromisowa i w pełni profesjonalna – takie mieliśmy wyobrażenie o powstającej marce Solarsil, wzmocnione z resztą przez wstępne rozmowy z klientem. Firma Solarsil stawia sobie jasny cel: wnieść w rozwijający się polski rynek fotowoltaiki nową jakość, płynącą z doświadczenia i wiedzy właściciela. Przekonanie nas o tym było proste, ale naszym zadaniem było przeniesienie tych wartości na efektywny wizerunek marki.

Podstawą jest silna osobowość

Nasz pomysł polegał na podkreśleniu wizerunku wyróżniającego się na tle bezosobowego i zimnego rynku budowlanego.

Wzmocniliśmy przekaz brandu, poprzez połączenie go z osobą właściciela i wspierającym go zespołem. Kiedy marka wzbogaca się o twarz, historię i osobowość, klienci rozumieją skąd płynie doświadczenie i jakość oraz kto tę jakość urzeczywistnia.

Produkt końcowy

Współpraca zaowocowała wykonaniem szerokiego zakresu usług brandingowych i projektowych. Zbudowaliśmy stronę internetową, której kontent powstał na bazie rozległego researchu. Wykonaliśmy portretową sesję fotograficzną, stworzyliśmy materiały drukowane i online, reklamy prasowe i outdoorowe wraz z dedykowanymi im landing page’ami

W efekcie firma dynamicznie rozwija się i z radością możemy stwierdzić, że mogliśmy pomóc firmie o silnych wartościach i pozytywnym wpływie na środowisko.

work

The goal was to build a comprehensive yet approachable website that informs about ACTIVATE research project.

work

Braun’s wide recognition as shaver, hair-styler and epilator producer dedicated to timeless design calls for an original and quality product display.

work