SODASTREAM: KAMPANIA DLA E-COMMERCE

SodaStream to ekologiczny brand ekspresów do wody gazowanej z usługą wymiany cylindrów CO2. Mając na uwadzę specyfikę modelu biznesowego klienta pracowaliśmy głównie w obszarze kampanii online finalizujących ruch w sklepach resellerów oraz budujących świadomość marki.

Zadanie

Intensywna praca nad budową świadomości i popularności marki przyniosła efekty, a my dostaliśmy zielone światło na mocniejszą promocję e-commerce SodaStream. W tej kampanii celem był wzrost sprzedaży w polskim sklepie internetowym SodaStream.

Sprawdziliśmy sytuację rynkową (ceny u konkurencji, dane o popularności produktów z naszych wcześniejszych działań i Google Analytics) i przetestowaliśmy techniczne możliwości naszego sklepu. Dzięki rzetelnym testom mogliśmy zaproponować kampanię, która była:

  • atrakcyjna dla klientów,
    prosta do wdrożenia,
    bezawaryjna
    atrakcyjna dla klientów,
    prosta do wdrożenia,
    bezawaryjna

Dopilnowaliśmy spójności wszystkich materiałów. Wiemy, że pamięć klientów jest bardzo krótka, więc dbaliśmy o to, by wszędzie (reklamy FB Ads, Google Ads, strona główna, podstrona wyprzedaży a nawet podstrony produktów) powtarzać zasady promocji.

Bąbelki do góry
Korzystanie z naszych grup remarketingowych i lookalike pozwoliło przygotować kampanie, które na FB przyniosły wyniki z średnim ROAS na poziomie 8,08.
Data Is the New Oil

Promocja była wycelowana w nowych klientów, którzy chętnie zaopatrywali się w ekspres i dodatkowe butelki.

Akcja okazała się świetnym źródłem konwersji i danych, bezcennych dla skuteczności kolejnych akcji marketingowych.

work

The goal was to build a comprehensive yet approachable website that informs about ACTIVATE research project.

work

Braun’s wide recognition as shaver, hair-styler and epilator producer dedicated to timeless design calls for an original and quality product display.

work

Wrap advertising, that is vehicle wrapping, is mostly associated with cars. However train wrapping may surpass it when it comes to surprise element, while strong, dynamic eye-level message perfectly focuses pedestrian and traveler attention.

work

Our goal was quick promotion of new face masks and thermoactive chimneys in response to the outbreak of COVID-19 in Poland.

work

With the specificity of SodaStream’s business model in mind, we’d been running online campaigns directed at resellers and helping to build awareness of the CO2 cylinder distribution methods.