KAMPANIA DLA BODYDRY

Sprint do celu

 Naszym celem było szybkie wypromowanie maseczek i kominów termoaktywnych w odpowiedzi na wybuch pandemii w Polsce.

Musieliśmy też nauczyć klientów, że nowości można kupić nie na stronie BODYDRY, a w sklepie Martes.

Scope

Przygotowaliśmy pełny pakiet materiałów przydatnych do promocji nowych produktów w tym grafiki, stronę produktową i video wykorzystane do kampanii świadomościowej.

Bez przepalania budżetu

W drugim etapie zbadaliśmy, który z nowych produktów rokuje bardziej. Na podstawie pilotażowych kampanii w FB Ads i reklamach Google, zrewidowaliśmy nasze założenia.

Z naszego doświadczenia wynika, że koszty konwersji w Google zwykle są niższe niż w FB. Kampania dla Bodydry to dobry przykład, czemu nie warto lekceważyć świętego Graala marketingowców czyli testów. Wyniki:

Rezultat kampanii:

Druga runda

Dzięki dobrze przeprowadzonym testom, byliśmy w stanie wykręcić dużo lepsze wyniki, kładąc nacisk promocję kominów bakteriostatycznych, realizowaną przede wszystkim w obrębie FB.

Możliwości żonglowania różnymi materiałami dla kominów i maseczek pozwoliły nam odkryć, w jaki sposób najskuteczniej trafimy do odbiorców. Szybkie zdobycie tej wiedzy pozwoliło zaoszczędzić pieniądze i pokazało, jaki potencjał mają nowe produkty.

realizacje

Naszym celem było stworzenie kompleksowej, ale przystępnej strony internetowej informującej na temat projektu badawczego ACTIVATE, przeprowadzanego przez Politechnikę Śląską, Norweski Uniwersytet Naukowo-Techniczny, Akademię Rolniczą w Krakowie oraz spółkę LOGE Polska.

realizacje

Firma Braun, to ceniony producent m.in. golarek i urządzeń do stylizacji włosów, przykładający wielką wagę do designu. Zaplanowano opracowanie i wdrożenie oryginalnego rozwiązania ekspozycyjnego typu in-store.

realizacje

Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na poziomie oczu doskonale skupia uwagę przechodniów i pasażerów. 

realizacje

Naszym celem było szybkie wypromowanie maseczek i kominów termoaktywnych w odpowiedzi na wybuch pandemii w Polsce.

realizacje

Mając na uwadzę specyfikę modelu biznesowego SodaStream pracowaliśmy głównie w obszarze kampanii online finalizujących ruch w sklepach resellerów oraz budujących świadomość marki.