Naszym celem było szybkie wypromowanie maseczek i kominów termoaktywnych w odpowiedzi na wybuch pandemii w Polsce.
Musieliśmy też nauczyć klientów, że nowości można kupić nie na stronie BODYDRY, a w sklepie Martes.
Przygotowaliśmy pełny pakiet materiałów przydatnych do promocji nowych produktów w tym grafiki, stronę produktową i video wykorzystane do kampanii świadomościowej.
W drugim etapie zbadaliśmy, który z nowych produktów rokuje najbardziej. Na podstawie pilotażowych kampanii w FB Ads i reklamach Google, zrewidowaliśmy nasze założenia.
Z naszego doświadczenia wynika, że koszty konwersji w Google zwykle są niższe niż w FB. Kampania dla Bodydry to dobry przykład, czemu nie warto lekceważyć świętego Graala marketingowców czyli testów. Wyniki poniżej:
Rezultat kampanii:
Dzięki dobrze przeprowadzonym testom, byliśmy w stanie wygenerować dużo lepsze wyniki, wyróżniając na pierwszym planie kampanię promocyjną kominów bakteriostatycznych w obrębie FB.