KAMPANIA DLA BODYDRY

Sprint do celu

 Naszym celem było szybkie wypromowanie maseczek i kominów termoaktywnych w odpowiedzi na wybuch pandemii w Polsce.

Musieliśmy też nauczyć klientów, że nowości można kupić nie na stronie BODYDRY, a w sklepie Martes.

Scope

Przygotowaliśmy pełny pakiet materiałów przydatnych do promocji nowych produktów w tym grafiki, stronę produktową i video wykorzystane do kampanii świadomościowej.

Bez przepalania budżetu

W drugim etapie zbadaliśmy, który z nowych produktów rokuje najbardziej. Na podstawie pilotażowych kampanii w FB Ads i reklamach Google, zrewidowaliśmy nasze założenia.

Z naszego doświadczenia wynika, że koszty konwersji w Google zwykle są niższe niż w FB. Kampania dla Bodydry to dobry przykład, czemu nie warto lekceważyć świętego Graala marketingowców czyli testów. Wyniki poniżej:

Rezultat kampanii:

Druga runda

Dzięki dobrze przeprowadzonym testom, byliśmy w stanie wygenerować dużo lepsze wyniki, wyróżniając na pierwszym planie kampanię promocyjną kominów bakteriostatycznych w obrębie FB.

Możliwości żonglowania różnymi materiałami dla kominów i maseczek pozwoliły nam odkryć, w jaki sposób najskuteczniej trafimy do odbiorców. Szybkie zdobycie tej wiedzy pozwoliło zaoszczędzić pieniądze i pokazało, jaki potencjał mają nowe produkty.

case studies

ORBICO: Multisklep

Naszym zadaniem była integracja trzech różnych sklepów (z odrębnymi pracownikami, systemami, logistyką) w jeden sprawnie działający e-commerce. Zależało nam też...

BRAUN: 10 ZASAD DESIGNU

Markę Braun cechuje wyrazista identyfikacja wizualna i ścisłe wytyczne brandbooka. Kiedy zlecono nam stworzenie organicznych treści o produktach Braun dla...

Braun

Firma Braun, to ceniony producent m.in. golarek i urządzeń do stylizacji włosów, przykładający wielką wagę do designu. Naszym zadaniem było...

Sodastream

Intensywna praca nad budową świadomości i popularności marki przyniosła efekty, a my dostaliśmy zielone światło na mocniejszą promocję e-commerce SodaStream.

Oral-B

Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na...

Bodydry

Przygotowaliśmy kompleksowy pakiet zasobów do kampanii uświadamiającej, w tym zdjecia, landing page i wideo.