POLITECHNIKA ŚLĄSKA:
 STRONA PROJEKTU ACTIVATE

Naszym celem było stworzenie kompleksowej, ale przystępnej strony internetowej informującej o temacie projektu badawczego ACTIVATE, przeprowadzanego przez Politechnikę Śląską, Norweski Uniwersytet Naukowo-Techniczny, Akademię Rolniczą w Krakowie oraz spółkę LOGE Polska.

objective

Celem projektu było rozwinięcie technologii pozwalającej na napędzanie silnika amoniakiem. Osiągnięcie tego celu będzie miało niebagatelny wpływ na walkę z kryzysem klimatycznym.

Kompleksowo i przystępnie?

To właśnie było naszym głównym wyzwaniem. Odbiorcami strony www jest zarówno społeczność naukowa, jak i zwykli ludzie zainteresowani projektem. Jak przedstawić trudny do wyjaśnienia tekst o projekcie naukowym, bez nadmiernego upraszczania, by jednocześnie był zrozumiały dla wszystkich? By dotrzeć do naszego celu, sami musieliśmy zrozumieć zagadnienia, następnie rozpoczęliśmy pracę nad tekstami, strukturą informacji, designem wykresów – by wszystko zagrało razem.

Kiedy zrozumieliśmy temat, zaczęliśmy pracować nad pisaniem, strukturą informacji, przeprojektowaniem wykresów, aby wszystko tworzyło całość.

Rezultat

Udało nam się zrealizować przejrzystą i rozbudowaną stronę internetową, przekazującą dużą ilość danych rozbitych w przemyślany sposób na mniejsze sekcje. Strona internetowa opiera się w dużej mierze na lekkiej i dynamicznej treści, która skupia uwagę użytkownika i pomaga budować przystępną narrację o projekcie: jego celach, pochodzeniu, strukturze badań i pozostałych aspektach.

case studies

ORBICO: multi-store for employees

We planned to integrate three different shops (with separate staff, mechanics, logistics) into one e-commerce site that works smoothly. We...

BRAUN: 10 rules of design

Experts from Brzytwa Mać Barber Shop showed three devices to create three different stylistic effects and emphasize one message: with...

Braun collab with barber shop

Experts from Brzytwa Mać Barber Shop showed three devices to create three different stylistic effects and emphasize one message: with...

Braun

The task comprised the design and implementation of an in-store, straightforward and tangible product showroom.

Sodastream

Our intense effort directed at building brand awareness paid off and we were greenlighted for stronger promotion of SodaStream’s brand...

Oral-B

Dynamic eye-level message perfectly focuses pedestrian and traveler attention.