POLITECHNIKA ŚLĄSKA:
 STRONA PROJEKTU ACTIVATE

Naszym celem było stworzenie kompleksowej, ale przystępnej strony internetowej informującej na temat projektu badawczego ACTIVATE, przeprowadzanego przez Politechnikę Śląską, Norweski Uniwersytet Naukowo-Techniczny, Akademię Rolniczą w Krakowie oraz spółkę LOGE Polska.

objective

Celem projektu było rozwinięcie technologii pozwalającej na napędzanie silnika amoniakiem. Osiągnięcie tego celu będzie miało niebagatelny wpływ na walkę z kryzysem klimatycznym.

Kompleksowo i przystępnie?
To właśnie było naszym głównym wyzwaniem. Odbiorcami strony www jest zarówno społeczność naukowa, jak i zwykli ludzie zainteresowani projektem. Jak przedstawić temat bez nadmiernego upraszczania, ale tak, by był zrozumiały dla wszystkich? Przede wszystkim sami musieliśmy zrozumieć zagadnienie, dopiero wtedy mogliśmy rozpocząć pracę nad tekstami, strukturą informacji, designem wykresów – by wszystko zagrało razem.

First, we ourselves had to understand it correctly, only then we started to work on writing, information structure, charts redesign to make it all work.

Rezultat
Udało nam się zrealizować przejrzystą i rozbudowaną stronę internetową, przekazującą dużą ilość danych rozbitych w przemyślany sposób na mniejsze sekcje. Opiera się ona mocno na lekkich, dynamicznych treściach, które prowadzą uwagę użytkownika i pomagają zbudować zrozumiałą narrację o celach projektu, jego zapleczu, strukturze badawczej i nie tylko.

Website leans heavily on lightweight and dynamic content, which drives user focus and helps to build accessible narration about the project: its goals, background, research structure and more.

realizacje

Naszym celem było stworzenie kompleksowej, ale przystępnej strony internetowej informującej na temat projektu badawczego ACTIVATE, przeprowadzanego przez Politechnikę Śląską, Norweski Uniwersytet Naukowo-Techniczny, Akademię Rolniczą w Krakowie oraz spółkę LOGE Polska.

realizacje

Firma Braun, to ceniony producent m.in. golarek i urządzeń do stylizacji włosów, przykładający wielką wagę do designu. Zaplanowano opracowanie i wdrożenie oryginalnego rozwiązania ekspozycyjnego typu in-store.

realizacje

Wrap advertising, czyli oklejanie pojazdów, kojarzy się głównie z samochodami. Tymczasem wrap pociągów zaskakuje formą, a wzmocniony, dynamiczny przekaz na poziomie oczu doskonale skupia uwagę przechodniów i pasażerów. 

realizacje

Naszym celem było szybkie wypromowanie maseczek i kominów termoaktywnych w odpowiedzi na wybuch pandemii w Polsce.

realizacje

Mając na uwadzę specyfikę modelu biznesowego SodaStream pracowaliśmy głównie w obszarze kampanii online finalizujących ruch w sklepach resellerów oraz budujących świadomość marki.